31. 1. 2016.

Favoriti 2015. godine

        

Ćao svima! Danas sam našla malo slobodnog vremena i odlučila da vam napišem post! Pošto uveliko kasnim sa svim, ali bukvalno svim stvarima, ne treba da vas čudi to što će u ovom postu biti favoriti predhodne godine. Verovatno su vam već ovi proizvodi poznati od predhodnih postova o favoritima. Ali šta ću?! Kada oni proizvodi za koje se uhvatim, ne mogu da se odlepe od mene... hahaha

1. Prvi favorit je ovaj XXL VOLUME essence gel-look plumping top coat. Obećavam ovo je poslednji put da pominjem ovaj lak. Ali ovaj lak je prosto čudo. Em što je u preslatkoj bočici, em što savršeno obavlja svoj posao. Stvarno ovaj lak me je oduševio.
 
2. Sledeći favorit, kada su upitanja lakovi za nokte je ovaj Essie beli lak za nokte. Essie je moja omiljena marka lakova za nokte, plus obožavam belu boju, za mene je ovo stvarno savršensto. Vrhunska tekstura, predivna i dugotrajna boja, sve na mestu.
 
3. Treći favorit, a i ujedno poslednji favorit što se tiče noktiju je ova Ebelin turpija za nokte. Em što je predivne ljubičaste boje, i što ne košta mnoga ova turpija perfektno isturpija svaki nokat i dovede svaki nokat do savršenstva.
 
 
Ostatak post čine random proizvodi, pa hajde da kažem koji su to proizvodi.

4. Sledeći favorit (četvrti) ili prvi od random stvari je ovaj notes i olovka sa preslatkim motivima nota. Inače ovo sam kupila u Laguni i stvarno ovo je jako praktično i slatko za svaku sobu.

5. Onda sledeći favorit je ova srebrna narukvica sa malim priveskom naočara. Ovu narukvicu sam nosila samo nekoliko puta i ona je stvarno super modni detalj za sve prilike.

6. Sledeći favorit su ove prešašave minđuše iz Six-a. Stvarno su odličnih modela i dezena i mogu dobro da se uklope za mnoge prilike i kombinacije. Ja sam uzela ova tri para sa natpisima: Bang, Boom, Yeah, Wow... 

7. Naredni favorit su ove nelepnice za nokte. One su kupljene u DM-u i koštale su manje od 300 dinara. Kada se nalepe na nokat i posle toga namaže jedan providan sloj laka za nokte, one daju efekat kao da ste izašli iz salona. Ima ih u mnogo lepih dezena, pa izbor je na vama! 

8. Sledeći favorit godine je definitivno knjiga od naše najpoznatije modne blogerke Zorane Jovanović, poznatije kao Zorannah. Knjiga 'Life & Style' je definitivno knjiga koja je obeležila kraj 2015. godine. Knjiga nije sad neko specijalno remek delo, ali svi mi koje volimo Zoranu, volimo i njenu knjigu.

9. Deveti favorit je ova preslatka srebrna-šljokičasta narukvica. Ja sam neko ko obožava da nosi narukvice i uopšte neko ko obožava sivu. Ova narukvica je kupljena u Six-u i obožavam da je koristim kao modni detalj u mnogim kombinacijama.





10. Sledeći favorit je uopšteno srebrni nakit. Zlatnog nakita koliko god ga ja imala-ne podnosim ga. Ne znam zbog čega, ali prosto ne volim zlato. Dok je za srebrno potpuno druga priča.
 
11.Onda sledeći favorit su ovi preslatki beli brkovi koji su kao detalj za tablete/telefone, tj. stave se tamo gde se stave slušalice od muzike da ne bi skupljali prašinu. Ja sam kupila ovo zato što je tako preslatko i ovo možete kupiti po prejeftinim cenama u svim 3G prodavnicama širom Srbije.




I to bi bilo to što se tiče favorita za 2015. godinu. Prvi post o favoritima ove godine i prvi post favorita gde imam više random favorita od beauty favorita, što je čudno, hahaha. Pozdrav do sledećeg posta.

6 коментара:

  1. Odlični favoriti! Vjerujem da je ovaj Essie lak predobar :D

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Hello! Amazing post.
    Please check out and follow this blog: insightbalkan.blogspot.com

    If you do, I will return as soon as possible!

    ОдговориИзбриши
  3. Super favoriti! Te naljepnice za nokte su definitivno od sad na mojoj wish listi i nadam se da ih ima u DM-u ili CM-u jer sam iz BiH. Ii da, imamo istu ogrlicu sa gitarom! :) <3

    If you want please visit my blogs, it means so much to me:
    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.com/2016/02/january-favorites.html
    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/stalia-songs.html

    ОдговориИзбриши
  4. Que ideal todo, me encanta el cinturón de lentejuelas y el post es genial
    Besos guapa
    https://pepavallejos.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Que ideal todo, me encanta el cinturón de lentejuelas y el post es genial
    Besos guapa
    https://pepavallejos.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Nice favourites!
    xx
    http://themarielement.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши