30. 1. 2016.

Nešto više o meni ♥

Ćao svima! Upravo sam gledala svoje stare postove i time tražila inspiraciju za moj novi post. I pošto sam videla da je najpopularniji post na mom blogu post 'Nešto više o meni' odlučila sam, pošto je od toga prošlo nekoliko meseci da napišem još jedan takav post. Inače taj prethodni post 'Nešto više o meni', možete pročitati ovde. Pa da ne dužim hajde da krenemo!

- Moje ime je Mirjana.
- Moji nadimci su: Mia, Mina...
- Imam 13 godina.
- I idem u sedmi razred.
- Moj hobi je trenutno pisanje blog.


- Probala sam mnogo sportova.
- I najviše mi ide atletika.
- Ali se profesionalno ne bavim njom i ne volim sportove.
- Imam 4 psa.
- Koja obožavam.
 


- Nemam poseban stil oblačenja.
- U kakvom sa raspoloženju tako se oblačim.
- Omiljeni predmeti su mi matematika i likovno.
- Iako baš ne volim crtam.
- Svake godine u školi prođem 5,00.


 


- Omiljena voditeljka i glumica mi je Marijana Mićić.
- I Nikolina Pišek.
- A od stranih baš ne pratim mnogo njih.
- Pa tako da nemam.
- Omiljeni časopis mi je 'Joy'.  
 

 





- Omiljena blogerka i devojka čiji me stil oduševljava je Tamara Kalinić.
- Takođe mi se dopada i stil Tamare Pavićević,
- Kristine Mijačević,
- Zorane Jovanović.
- A od stranih Kendall Jenner.
 
 
 
 
- Obožavam da slušam pop muziku.
- Iz minute u minut imam drugu omiljenu pesmu.
- Ali kao mala jako sam volela pesmu 'Sweet Dream''.
- i partila sam grupu 'Pop girl'.
-  Obožavam da gledam filmovome.




- imam 300 torbi, a kada mi treba 1 torba nemam ni jednu torbu.
- Obožavam selfie
- i uopšte da se slikam.
- Što sam kao mala mrzela i bežala od kamere kad god se uključila.
 



- I to bi bilo to!
- Ćaos!
-Mirjana.

10 коментара:

  1. zanimljiv post! sigurno ti nikada nije dosadno s četiri psa.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post! :) Svaka cast kad svake god prodjes sa 5,00 :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Cool post. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, baš si zanimljiva osoba! Imaš divan blog - izgled i odlično pišeš, pa sam se učlanila! Nadam se da ćeš se i ti učlaniti u moj blog ako ti se dopadne. ❤☺

    zarinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Great post, full of inspiration <3
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  6. Nice post and beautiful pictures.
    Kisses
    elisaumarapariganormal.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Your blog is so cute! My hobby is write a blog too.
    Greetings from Poland. :)
    Arleta

    ОдговориИзбриши
  8. Super post i predivan blog! Hvala ti na posjeti mom blogu, follow sam te preko GFC-a, nadam se da ćeš uzvratiti na moja oba bloga ! <3 <3 <3

    staliaisbae.blogspot.com
    living-like-v.blogspot.com

    ОдговориИзбриши