18. 2. 2016.

Kako je nastao moj blog?

Ćao svima! Dugo sam razmišljala o čemu da bude moj novi post, i nekako sam se odlučila da napišem malu istoriju mog bloga i par stvari o njemu koje niste znali.



Pa ovako...
Pre tri godine gledala sam neke slike na netu i ušla sam  slučajno u sajt sa koje je ta slika. I ispostavilo se da je to bio blog od neke devojke. Ne sećam se baš tačno čiji je blog bio u pitanju... Ali krenula sam da čitkam postove i poželela sam da i ja imam svoj blog. Pošto sam onda imala samo deset godina nisam imala pojma kako da napravim blog. Svašta sam čačkala i kada sam napunila jedanaest godina uspela sam da napravim nešto kao 'blog' na nekom drugom sajtu. Nisam zapamtila ime sajta, ali znam da nije bio nama svima dobro poznat blogger. Sećam se da se taj 'moj prvi blog' znao ''All for girls'' i da je bio belo-roze boje i da su bile neke slike haljina kao pozadine. Vođenje tog bloga nije tugo trajalo,  u to vreme ništa nisam razumela, sve mi je bilo čudno... I sećam se kada bih otkucala neki novi post on bi uvek išao dole, a stari postovi su bili ostajali gore. Nikako se  nisam snalazila, a kada mi je sistem na kompijuteru pao, i kada mi je ponovo stigao kompijuter ni naziva sajta nisam mogla da se setim (ni danas se ne sećam). Mnogo sam se iznervirala zbog toga. Kada sam napunila dvanaestu godinu sa drugaricom Ninom sam napravila blog 'Nina 's and Mirjana 's diary' (tako nekako se zvao) i ponovo sam se vratila blogovanju. Taj blog se zatvorio jer sam ja (ne znam zašto) brisala stare postove... (što i sad ponekad uradim). I da ne dužim 03.11 prošle godine je nastao ovaj moj blog kog trenurno imam i volim najviše na svetu. Kada se uđem u moj blog izgleda suludo da imam oko skoro 150 čitalaca, a jedva 20 postova. Da vam objasnim... Blog postoji od 2014.-te i na njemu se stalno menjao nazim i stalno su se brisali postovi. Tako da ne mislite da sam nova... Sadašnji naziv mog blog 'Mia Ann', je ovako nastao. Moje ime je Mirjana i jako me je inspirisao naziv Zoraninog blog, sa 'dva n'. Nisam htela da je kopiram, ali sam je i na neki način zbog ta 'dva n' iskopirala. Razdvojila sam svoje ime na dva dela i dobila to što sam dobila od naziva svog bloga. Ako želite da napravite svoj blog, samo zbog zarade, Ne mojte da ga pravite. A ako želite da ga napravite jer vam se to dopada, prvo dobro razmislite, pa ga onda Napravite! To bi bilo to što se tiče ovog posta. Nadam se da vam se dopao. Sve vas mnogo volim i ljubim. Ćaoss!

4 коментара:

  1. Super post! <3

    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/ohennig-stalia-videos.html
    NEW POST --->http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/spring-accessories-shoes-makeup-collab.html

    ОдговориИзбриши
  2. Pretplati se ako zelis:)
    http://lorenafashionblog.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post kao i blog.
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post ♥

    ОдговориИзбриши