9. 7. 2016.

Saveti za negu trepavica

Sigurno vas zanima kako da imate lepe i negovane trepavice, a uz ovih par trikova lepe trepavice će vam biti zagarantovane!


 1. Oči će izgledati veće a trepavice lepše definisane ako pre nanošenja maskare koristite uvijač za trepavice. Shiseido uvijač svojim dizajnom doseže do najsitnijih i najzahtevnijih trepavica, a fleksibilni silikonski jastučići čuvaju nežnost vaših trepavica.


2. Uložite u kvalitetnu maskaru jer će ona doprineti da vaše trepavice imaju lep i dramatičan izgled a upravo takva jeste Diorshow Iconic Overcurl. Ova maskara je opravdala titulu najbolje maskare na svetu jer zahvaljujući savijenoj četkici, koja se ponaša poput profesionalih uvijača za trepavice, pruža savršeno oblikovane trepavice.

3. Za razdvojene i definisane trepavice obavezan je Sephora češljić. Osim što je lagan za korišćenje ovaj češljić se sklapa i možete ga nositi u svom neseseru gde god krenete.


4. Da bi trepavice bile lepe morate ih negovati, a pravi tretman za obnavljanje trepavica pruža Vichy Liftactiv Derm serum 10. Ovaj serum za oči i trepavice čini da je šminka postojanija, tamni delovi postaju svetliji, bore se poravnavaju, a trepavice su gušće iz dana u dan i njihov broj se udvostručava za mesec dana.



5. Za lako i precizno stavljanje veštačkih trepavica koristite Sephora aplikator.

6 коментара:

  1. Ja koristim neku najjeftiniju maskaru (Essence) i mogu priznati da mi se bolje pokazala od Loreal maskare koja je 3 puta skuplja, mislim da sve ovisi o tome kakva je cetkica i kako nanosimo maskaru. :)

    https://anastasijasblog1.blogspot.hr/2016/07/20-pitanja-tag.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo za umjetne trepavice mi je bas super i mislim da je stvarno korisno.
    Nisam jos nigdje idjela ovakav post o trepavicama, obicno se vise o obrvama pise:)
    Ja mislim d je cetkica jako vazna sto se tice maskare. Mislim da se moze i kupiti neka jeftina maskara samo zbog cetkice, mozda grijesim, ali eto, moje misljnje :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Nice post)
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se svidja post bas je originalan.Pogledaj i uclani se na moj blog ako želiš http://unasfashionblog.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Jako mi se svidja post bas je originalan.Pogledaj i uclani se na moj blog ako želiš http://unasfashionblog.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши