6. 7. 2016.

Stil: Kejt Bekinsejl u 3 kombinacije

Ćao svima! U današljem postu želim da prokomentarišem stil poznate engleske glumice Kejt Bekinsejl. Kao što vidite smislila sam novu rubriku pod nazivom ''stil (neke osobe) u 3 kombinacije''. I u toj rubrici ću pisati od po meni 3 najbolje kombinacije od te poznate ličnosti.

 
U ovoj prvoj kombinaciji su pre svega jako dobro uklopljene sve boje-što je najbitnije.


U drugoj je prikazana klasična kapa i kaput za hladne dane.

 
Treća kombinacija je isto u crnim bojama, zbog čega mi se dopada.
 

4 коментара:

  1. Divan post. ☺❤
    Kejt - in stil je po mnogo toga specifičan. ❤ Slažem se da su ovo njene tri najbolje kombinacije, moj favorit je prva. ☺ Inače rubrika mi se mnogo dopada. ❤
    <3333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  2. Super stil, obozavam Kejt :*
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши