7. 7. 2016.

Would You Rather Beauty TAG

Ćao svima! Tema današnjeg posta će biti jedan zanimljivi tag, pa hajde da počnemo sa pitanjima!

1. pitanje: Da li bih radije izašla napolje sa ne urednom frizurom i sa lepom šminkom ili lepom frizurom i groznom šminkom?

Radije bih izašla napolje sa ne urednom frizurom i sa lepom šminkom. Jer akcenat tada prelazi samo na šminku, i frizura nije toliko bitna.

2. pitanje: Da li bih radije da nemaš obrve ili da nemaš trepavice?

Na ovo pitanje mogu da odgovorim sa oba odgovora jer ako nemam obrve, mogla bih da ih istetoviram, a i ako nemam trebavice mogu da i njih uradim u salonu.

3. pitanje: Da li bih radije kupovali samo u MAC prodavnici ili u Sephora prodavnici?

Radije bih kupovala u Sephora prodavnici, jer se tamo prodaje više brendova, a ne samo kao u Mac-u jedan brend.

4. pitanje : Da li bih radije nosila mc hammer pantalone ili biker shorts?

Pa radije bih nosila biker šorc, jer je udobniji.

5. pitanje: Da li bih radije napustila kuću sa prevelikom količinom pudera ili prevelikom količinom rumenila?

Mislim da bih radije kuću napustila sa prevelikom količinom rumenila, ako je on u boji moje koše. Pošto se to neće primetiti tako kao puder.

6. pitanje : Da li bih radije da imaš lošu boju kose,ili loš oblik frizure?

Lošu boju kose, definitivno.

7. pitanje : Da li bih radije da vam neko oduzme jutjub ili twitter?

Twitter, jer ga uopšte i ne koristim.

8. pitanje: Da li bih radije da nikada u zivotu više ne koristiš četkicu za puder,rumenilo ili za maskaru?

Četkicu za puder ili rumenilo. Pošto bi mi bilo čudno da maskaru stavljem prstima.

9. pitanje: Da li bih radije da do kraja života nosis look 80's ili samo maskaru i ajlajner?

Pa radije bih do kraja života da nosim samo maskaru i ajlajner, iako ajlajner nikada ne nanesem lepo.

10. pitanje: Da li bih radije da imaš narandžast ten ili lep ten a svugde pege po licu?

Lep ten, a svude pege po licu je moj odgovor, jer bih to možda i nekako uspela da prekrijem puderom. Dok za prekrivanje narandžastog tena puderom bi mi bile potrebne 3 godine.

9 коментара:

  1. Ja bi radije bez sminke i sa lijepom kosom, tako idem svaki dan hihi :)
    Predobar mi je ovaj tag i na cekanju je na mom blogu :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljivi odgovori i super post.♥

    12# http://positivethoughts5.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Ovaj tag je odličan :D Super su ti svi odgovori :D

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Prvi put sam na tvom blogu. Izgled bloga je bas lijep, jednostavan - i to mi se dopada. Dosla sam da ti se zahvalim na liepom komentaru koji si ostavila na mom blogu. Ovaj tag mi se mnogo dopada, voljela bih i ja da ga uradim. Odgovori su zanimljivi i temeljni, tako da sam odlucila da se uclanim. Pogledala sam i tvoje ostale postove, i dopali su mi se, korisni su, pogotovo onaj o njezi kose. #159

    Ako budes imala vremena, mnogo bi mi značilo da pogledaš novi post na mom blogu Simona's diary i evenutalno neke starije postove i da se učlaniš ako ti se dopadnu <3

    ОдговориИзбриши
  5. Zanimljiv tag i odgovori isto tako te na dosta pitanja i ja bih dala isti odgovor. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Super odgovori, uzivala sam dok sam citala :)

    ОдговориИзбриши