6. 10. 2016.

Avon brošura - moje preporuke

Dragi moji, u današnjem postu ću vam reći moje preporuke iz novog Avon kataloga. Inače krajem juna sam radila sličan ovakav post i to možete pogledati klikom ovde.

Korektor laka za nokte

Jako mi se sviđa ovaj korektor laka za nokte, jer je jako praktičan i stvarno brzo odradi svoj posao. Više o njemu klikom ovde.

Četkica sa dva kraja



Ja obožavam četkice za dekorisanje noktiju iz avona, tako da sam ovo morala sebi priuštiti. Ako i vi želite ovu četkicu možete je poručiti ili pročitati nešto više o njoj klikom  ovde.


Ultra Color 3D sjaj za punije usne


više o ovom fenomenalnom proizvodu možete pročitati klikom ovde.
Nailwear Pro+ lak za nokte - Clear nijansa

Prvo jako mi se dopada što je ovaj lak providne boje. Drugo dugotrajan je i ne košta mnogo, košta svega 299,00 dinara. Više o njemu možete pronaći klikom ovde.
Tečni ajlajner

Obožavam ovako tanke i precizne ajlajnere! Inače ja ovaj ajlajner imam u crnoj boji, a vi ga možete poručiti klikom ovde u crnoj, braon ili plavoj, odluka je na vama!
Dvostruki rezač za olovke
Ovaj rezač me je oduševio. Savršeno reže olovke za obrve i olovke za oči. Moja topla preporuka za ovaj rezač. A i ne košta mnogo, njega možete poručiti klikom ovde za svega 219,00 dinara.
Uvijač za trepavice

više o ovom fantastičnom proizvodu možete pročitatati klikom ovde, takođe ga i tu možete poručiti.
I to bi bilo to što se tiče mojih preporuka iz novog avon kataloga, nadam se da vam se dopao ovaj post. Ako i vi kao i ja koristite slične avon proizvode i preporučujete ih drugima, komentarišite ovaj post!

5 коментара:

  1. Odlican post!Ajlajner mi se bas dopada!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super ideja, možda počnem nešto slično da radim za "Oriflame", jer njega poručujem :)

    Od nabrojanih stvari mi je zarezač omiljeni, i baš sam juče konstatovala da se moj zagubio tokom selidbe :/


    http://mamanastiklama.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Ovaj korektor bas dugo planiram da kupim, ali su veliki uvek odlucim za nesto drugo, definitivno cu uskoro morati da ga kupim. Sjaj za punije usne vec imam i slozila bih se da je fenomenalan. Odlican post. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ОдговориИзбриши
  5. Mirjana draga, jako dobar post. Stvari koje si predlozila su jako dobre, i gledano sa moje neke 'strucne strane', sve su jako korisne, i vrlo atraktivne sto je jako bitno.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши