16. 2. 2017.

Moji trenutni favoriti

Ćao svima! Pošto dugo nisam pisala o mesečnim favoritima, odlučila sam da ovaj post bude posvećen njima. Uživajte!

1. Prvi favorit je Rimmel London Salon PRO lak za nokte. U prelepoj svetlo ljubičastoj boji. On je u broju 312 i njegova pigmentacija i dugotrajnost su za svaku pohvalu.


2. Sledeći favorit je ova prelepa senka za oči od Maxfactor-a. Kupila sam je u DM i zaista joj je super pigmentacija.




3. Treći favorit su ove preslatke minđušice. Koje veoma lepo upotpunjuju mnoge kombinacije.



A sada prelazimo na muzičke favorite:

1. Severina - Kao


2. Ljupka Stević - Delo


3. Marina Visković - Moj pakao


4. Kaya Ostojić - Ona nekad


5. Milica Pavlović - Boginja


10 коментара:

  1. Odličan post! Ja ne slušam puno domaće pjesme, ali ove koje si navela u postu su odlične. Mnogo mi se sviđa boja laka kao i senke. Minđušice su jako slatke! ❤

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Ja ne slušam puno domaće pjesme, ali ove koje si navela u postu su odlične. Mnogo mi se sviđa boja laka kao i senke. Minđušice su jako slatke! ❤

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post draga,boja laka mi se baš sviđa a pjesma od Severine je super!♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Jako zanimljiv post, drago mi je sto si u svojim favoritima ubacila i muziku i jos neke stvarcice a ne samo sminku. odlicno napisan, dopadaju mi se proizvoi nam prezentovala. Ovo nije muzika koju slusam ali mi se dopada izbor.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post. Uživam čitajući tvoje favorite. Dosta slusam domaće muzike, a ova pjesma od Severine mi se isto tako u posljednje vrijeme jako sviđa.

    https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши